Vår vision är att skapa en minnesvärd upplevelse för simmare, ledare, funktionärer och publik! Vi förväntar oss över 1000 simmare från ca 100 föreningar, 300 ledare och minst 800 i publik varje dag.
Tillsammans gör vi detta möjligt!
Onsdag 10 juli:
Pass 1 – Start: 17:00 Insim: 12:00-16:35 (Finaler)
Torsdag 11 juli:
Pass 2 – Start: 09:00 Insim: 07:30-08:45 (Försök)
Pass 3 – Start: 16:00 Insim: 14:30-15:45 (Finaler)
Fredag 12 juli:
Pass 4 – Start: 09:00 Insim: 07:30-08:45 (Försök)
Pass 5 – Start: 16:00 Insim: 14:30-15:45 (Finaler)
Lördag 13 juli:
Pass 6 – Start: 09:00 Insim: 07:30-08:45 (Försök)
Pass 7 – Start: 16:00 Insim: 14:30-15:45 (Finaler)
Söndag 14 juli:
Pass 8 – Start: 09:00 Insim: 07:30-08:45 (Försök)
Pass 9 – Start: 16:00 Insim: 14:30-15:45 (Finaler)
Torsdag 11 juli:
Pass 1 – Start: 09:00 Insim: 07:30-08:45 (Direktfinal)
Fredag:
Pass 2 – Start: 09:00 Insim: 07:30-08:45 (Direktfinal)
Lördag:
Pass 3 – Start: 09:00 Insim: 07:30-08:45 (Direktfinal)
Söndag:
Pass 4 – Start: 09:00 Insim: 07:30-08:45 (Direktfinal)
Har du någon du känner som vill komma och titta på tävlingarna så behöver dem köpa biljett. Biljetter köps via Tickster. Klicka här.
Alla simmare, ledare, funktionärer och volontärer har fri entré.
Det är dem mjuka värdena som höjer ett arrangemang, Vårt bemötande av våra gäster är viktigt för deras upplevelse. Vi möter alla vi träffar med ett Hej. Vi försöker också hjälpa dem efter bästa förmåga.
Destination Sundsvall har en digital värdskapsutbildning och en destinationsutbildning som du kan gå genom att klicka här (30 min)
HLR är en viktigt kunskap och du kan gå en digital utbildning genom att klicka här. (15 min) Det är kunskap som är bra att ha även i det vardagliga livet.
Alla som är funktionärer och volontärer får en t-shirt och ett ackrediteringskort med nyckelband. Med ackrediteringskortet rör man sig fritt på arenan under alla tävlingsdagar.
Om man inte har arbetspass, kan man titta på tävlingarna, dock får man inte uppta plats på läktaren om den är full.
Har du möjlighet så hämta ut dina saker i tävlingsbyrån redan tisdag 9 juli kl. 19-21 så är det jättebra.
Läs mer under rubriken Bemanning.
Ansvariga: Anna-Lena Ekengren, Emma Duvskog och Therese Viksten
Bemanningschemat finns här nedan. Schemat kan ändras, då meddelas du via mail.
I nedan fil finner du vilka arbetspass du är uppsatt på. Har du frågor om schemat som bassängfunktionär maila funktionar@sundsvalls-ss.se, övriga funktioner maila anna-lena.ekengren@sundsvalls-ss.se
Vissa pass är vita och behöver fortfarande bemannas. Har du möjlighet att ta något mer pass, eller vet någon som vill vara med maila: anna-lena.ekengren@sundsvalls-ss.se
Schemat kan komma att ändras, då meddelas ni av bemanningsgruppen.
Sluttiderna är uppskattade tider, dessa kan ändras beroende på hur arrangemanget fortlöper.
BEMANNINGSSCHEMA, klicka HÄR (uppdaterat 240706)
Har du varit inloggad tidigare, ladda om sidan innan du klickar på schemat så du får den nya versionen. De ändringar som är gjorda sedan förra schemat har berörda fått information om via mail. Ni som nyanmält er har tillkommit i schemat.
Schemat är en excelfil. Titta i de olika flikarna för olika områden. Lättast att se flikarna är på dator, kan vara svårare i mobilen. I sökfältet längst upp kan du skriva ditt namn, då kommer du att se alla fält där ditt namn står.
Om du ser några felaktigheter kontakta: bassängfunktionärer therese.viksten@sundsvalls-ss.se, övriga funktioner anna-lena.ekengren@sundsvalls-ss.se
Bemanningsgruppen har lagt ner åtskilliga ideella timmar på schemat, så nu hjälps vi åt att få ihop allt på slutet.
Här fylls på löpande med mer info till respektive grupp.
Se även under separata rubriksflikar.
Ansvarig: Erik Lidén, Jennie Marklund
A-hallen i Sporthallen blir tävlingsbyrå, café, försäljningsyta och aktiviteter.
Riggas som till vanlig tävling
Oömma kläder både för att vara inne och ute.
Arbetshandskar om du har
Ansvariga: Anna-Lena Ekengren & Sara Bjuhr
Café Sporthallen
Tillsammans med tävlingsbyrån så bedriver vi café i A-hallen.
Tillredning av kaffe mm sker i konferensrum Skogen och i VIP rummet i Sporthallen.
x
Stå vänliga skor.
Mörka byxor eller kjol.
Ansvarig: Karin Henningsson
Tävlingsbyrån är i Sporthallen och har hand om allt infoflöde till föreningar och publik.
Ni varvar med att vara i entrén och kontrollerar armband och ackrediteringskort. Ingen kommer in på arenan utan ackreditering eller biljett.
Gruppen träffas tisdag 9 juli kl. 18.00 för genomgång av arbetsuppgifter., samling i tävlingsbyrån i Sporthallen.
Mellan kl. 19-21 på tisdag kan alla funktionärer hämta ut sina påsar.
sälja merch prylar
Sköna skor att stå i.
Mörka byxor eller kjol.
Kläder för att kunna vara både inne och ute. Ta med sådant så att du kan ha under funktionärs t-shirt om det blir kallt.
060 – 61 73 11
Telefontider: tisdag, onsdag torsdag 13:00 – 14:30
Universitetsallén 11, 852 34 Sundsvall
© 2021 | Sundsvalls simsällskap